Voor een succesvolle introductie

van uw bedrijf of product

Nu social media niet meer uit het leven van de consument weg te denken zijn, zetten ook steeds meer bedrijven social media in. Een bedrijfspagina in uw eigen huisstijl is daarbij een goed begin.

Samen kijken we naar een manier waarop u sociale media doelgericht in uw bedrijf kunt implementeren. Eventueel kunnen we ook meedenken over verrassende acties waar social media een rol in kunnen spelen.
De kern van social media is interactie, ofwel actie en reactie. Het opbouwen van een klantenkring kost veel tijd en geduld. Dat is niet voor elk bedrijf weggelegd. Mocht u zich afvragen of social media zinvol zijn voor uw bedrijf, neem dan gerust contact met ons op.

Hieronder is een aantal succesfactoren benoemd voor het zakelijk gebruik van social media:

  • Laat je zien
  • Zorg voor interessante content
  • Don’t overdo it (te veel is ook niet goed)
  • Ga een dialoog aan (en krijg reactie)
  • Webcare (spoor klachten op en verhelp deze)
  • Neem de tijd
  • Zorg voor correct taalgebruik

Werkwijze:

De onderstaande stappen zijn van toepassing als u kiest voor het ‘Social Media pakket’.

1 Vul het aanvraagformulier in.

Op het aanvraagformulier geeft u alle relevante informatie van uw bedrijf, product of evenement aan, evenals uw eisen en wensen. Mocht u er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

2 Bevestiging
:
Na ontvangst van uw aanvraag krijgt u van ons een opdrachtbevestiging met een korte samenvatting van uw wensen. Als u hierop akkoord geeft, ontvangt u de factuur.

3 Graag ontvangen wij uw content: uw logo maar ook eventuele teksten en afbeeldingen om de bedrijfspagina(‘s) in te richten. Eventueel grafisch design of gebruik van fotografie wordt apart geoffreerd en gefactureerd.

4 Afronden en opleveren
:
Nadat de bedrijfspagina’s zijn opgezet zorgen we dat u overal bij kunt om direct aan de slag te gaan met uw eigen social media.